Veelgestelde Vragen

Wat is de levertijd van mijn bestelling? De levertijden varieren van 4 - 7 werkdagen. Update: De meeste pakketjes komen weer wat sneller aan in Nederland! Normaal gesproken heb je binnen 5 werkdagen je pakketje binnen. Wat moet ik doen als ik mijn bestelling nog niet heb ontvangen? Mocht de levertijd van 4 - 7 werkdagen verstreken zijn en heb je nog steeds niks ontvangen, stuur dan even een mailtje naar DreamFlowNL@gmail.com. We zullen dan voor je uitzoeken wat er aan de hand is met je pakketje.

Ik wil mijn bestelling ruilen/retourneren, hoe doe ik dit? Om een retour te sturen neem je gewoon contact op met onze klantenservice via (mail van store). Zet daarin je naam, bestelnummer (bijv. #0000) die je in de bevestigingsmail hebt gehad en de reden van retourneren. Wij zullen je dan het retouradres verstrekken en de retour bevestigen. Nadat dat is gebeurd, kan je het product naar ons sturen via een koerier naar keuze.

Wat zijn de kosten van retouren? Retourneren bij ons is helaas voor eigen rekening. De kosten zullen dan ook afhangen van de koerier. Raadpleeg de website van de desbetreffende koerier waarmee jij wilt verzenden voor meer informatie over de prijzen. Wat zijn de voorwaarden voor het retourneren van mijn product(en)? Er is altijd een retourtermijn van 14 dagen. De retourtermijn gaat in op de dag dat u het artikel ontvangen heeft. Er zitten echter voorwaarden aan het retourneren: U kunt het artikel alleen retourneren als:
● De retourtermijn nog niet verstreken is
● Het product in de originele verpakking zit en alle labels er nog aan zitten
● Het product nog niet gebruikt is

Welke betaalmethodes kan ik gebruiken? We accepteren betalingen via verschillende betaalmethodes, zoals: iDeal, Bancontact, Creditcard, Apple Pay, Google Pay & Amex. Als je niet zeker weet of je betaalmethode is geaccepteerd, volg dan de stappen op de betalingspagina om alle mogelijke opties te bekijken. Alle transacties lopen via beveiligde en betrouwbare betalingssystemen en zijn dus veilig.

Wat als ik geen bevestigingsmail van mijn bestelling heb ontvangen? Dat is niet de bedoeling. Stuur een mailtje met je volledige naam en e-mail naar (mail van je store). We helpen je snel verder.

Kan ik mijn bestelling annuleren? Wil je jouw bestelling annuleren om welke reden dan ook? Stuur zo snel mogelijk een mailtje naar DreamFlowNL@gmail.com. Vermeld daarin je naam, bestelnummer (bijv. #0000) die je in de bevestigingsmail hebt gehad en graag ook de reden waarom je de bestelling zou willen annuleren.

Ben jij ook altijd op zoek naar die ene unieke webwinkel die je keer op keer weet te verrassen met de meest trendy en gave producten? Zoek niet verder, want bij DreamFlow ben je aan het juiste adres! Wij zijn ontstaan uit een passie voor het vinden van bijzondere items die je nergens anders zult tegenkomen. Onze missie is simpel: jou blij maken met producten die je leven een stuk beter maken. Of het nu gaat om prachtige accessoires voor in huis, handige gadgets voor onderweg, of de nieuwste fashiontrends; bij ons vind je het allemaal. Wat ons echt onderscheidt, is onze toewijding aan goede service. Ons team staat maar liefst 6 dagen in de week voor je klaar om je te helpen, te adviseren en je vragen te beantwoorden. We begrijpen dat je het druk hebt, dus we maken het winkelen bij ons zo makkelijk en plezierig mogelijk. Heb je vragen over een product, wil je meer informatie over de verzending, of ben je gewoon op zoek naar iets speciaals? Aarzel niet en stuur ons gerust een mailtje naar DreamFlowNL@gmail.com. Onze klantenservice staat altijd voor je klaar en helpt je graag verder. We zijn ervan overtuigd dat er in ons assortiment een perfect product voor jou te vinden is. Van originele cadeau-ideeën tot handige tools die je dagelijkse leven veraangenamen. Bij DreamFlow draait alles om jouw geluk en tevredenheid. Kijk rustig rond en laat je inspireren door onze collectie. Wij beloven je dat je bij ons iets zult vinden dat je nergens anders zult vinden. Welkom bij DreamFlow, jouw bron voor unieke en bijzondere producten!